مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اسفند 1398 ساعت 08:002020-03-03حوادث

کشف 60 لیتر الکل احتکار شده در دره شهر/ پلمب چهار واحد صنفی متخلف


در راستای مبارزه با متخلفان و محتکران در شرایط شیوع کرونا، 60 لیتر الکل کشف و چهار واحد صنفی متخلف پلمب شد.

- ایسنا/ایلام در راستای مبارزه با متخلفان و محتکران در شرایط شیوع کرونا، 60 لیتر الکل کشف و چهار واحد صنفی متخلف پلمب شد.

محمد سهراب زاده دادستان دره شهر، اظهار کرد: در گشت مشترک دادستانی، شبکه بهداشت، تعزیرات و پلیس اطلاعات و امنیت پس از بازرسی تعدادی از داروخانه ها و فروشگاه های سطح شهر حدود 60 لیتر الکل سفید از انبار یک فروشگاه کشف شد.

وی گفت: این فروشگاه متخلف با دستور دادستانی پلمب و صاحب فروشگاه نیز بازداشت شد و همچنین الکل های کشف شده جهت ارزیابی بیشتر و استفاده عمومی در اختیار شبکه بهداشت و درمان شهرستان دره شهر قرار گرفت.

چهار واحد صنفی متخلف در شهر ایلام پلمب شد عزت الله عبدخانی معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام گفت: چهار واحد صنفی متخلف شامل ابزارفروشی، سوپرمارکت، داروخانه و نوشت افزار به دلیل گرانفروشی، سوء استفاده از موقعیت کنونی بازار و عدم عرضه کالا با حضور معاون دادستان، مدیرکل تعزیرات حکومتی و سایر سازمان های مسوول پلمب شدند.

وی گفت : 2 داروخانه و ابزارفروشی دیگر هم جهت تشکیل پرونده به معاونت بازرسی دعوت شده و به زودی برابر قانون با آنان نیز برخورد می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 60 لیتر الکل احتکار شده در دره شهر/ پلمب چهار واحد صنفی متخلف

کشف 60 لیتر الکل احتکار شده در دره شهر/ پلمب چهار واحد صنفی متخلف