مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اسفند 1398 ساعت 07:362020-03-03اقتصادي

امیدواری زودهنگام به بازسازی در مناطق زلزله زده خوی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا طی سال های گذشته و با تدبیر استاندار آذربایجان غربی، خانه های روستایی در فاصله 20 کیلومتری مرز از محل توقف رانت سهمیه سوخت مرزنشینان بیمه شد و روز گذشته با پیگیری‎های مکرر مسوولان امر، کار ارزیابان بیمه در سه روستای این مناطق به اتمام رسید تا علاوه بر تسهیلات بانکی و بلاعوض دولتی، 300 میلیون ریال برای هر منزل تخریبی در این مناطق پرداخت شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان غربی می گوید: ارزیابی بیمه ای سه روستای مناطق زلزله زده قطور شامل مخین ، کوتان آباد و گرناویک روز گذشته به اتمام رسید و نخستین پرداختی بیمه به واحدهای خسارت دیده به زودی تحقق می یابد.

آیدین رحمانی رضاییه اظهار داشت: فعالیت ارزیابان بیمه در سایر روستاها نیز تا زمان پرداخت خسارت 300 میلیون ریالی برای تمام واحدهای خسارت دیده در فاصله 20 کیلومتری مرز ادامه می یابد.

وی ادامه داد: به دنبال دریافت حداکثر میزان خسارت از طرف بیمه هستیم و بعد از تکمیل ارزیابی هر روستا، نسبت به پرداخت خسارت از طرف بیمه اقدام می شود.

وی با اشاره به اینکه مسوولان و امدادگران تا اتمام نهایی کار در کنار مردم زلزله زده خوی هستند، اضافه کرد: مردم نباید احساس کنند که خدمت رسانی به زلزله زدگان با اتمام مرحله نخست امدادرسانی و شیوع ویروس کرونا کاهش یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیدواری زودهنگام به بازسازی در مناطق زلزله زده خوی

امیدواری زودهنگام به بازسازی در مناطق زلزله زده خوی