مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اسفند 1398 ساعت 07:202020-03-03سياسي

رسانه ها نقش مهمی در ایجاد آرامش مردم در این دوره زمانی دارند


در این دوره زمانی خاص که کشور درگیر بیماری کرونا است، رسانه ها نقش مهمی در ایجاد آرامش و امنیت بین مردم دارند.

- ایسنا/مازندران فرماندار چالوس گفت: در این دوره زمانی خاص که کشور درگیر بیماری کرونا است، رسانه ها نقش مهمی در ایجاد آرامش و امنیت بین مردم دارند.

محمدناصر زندی در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران که عصر روز گذشته دوشنبه 12 اسفند ماه در سالن اجتماعات فرمانداری چالوس برگزار شد، با بیان اینکه اخبار کذب عامدانه یا جاهلانه موجب در خطر افتادن امنیت روانی جامعه می شود، اظهار کرد: رسانه ها بایستی در شرایط حساس، از انتشار اخبار کذب و بدون پایه علمی پرهیز کنند.

وی با اشاره به اینکه در این شرایط برخی افراد سودجو جنگ رسانه ای و مقابله با نظام بر می آیند، تصریح کرد: در انعکاس اخبار کذب سه مدل کار رسانه ای وجود دارد، اول آن که در صف دشمن هستند و برای نشان دادن ناکارآمدی نظام اقدام می کنند، دوم با بخشی از نظام زاویه دارند و قصدشان دادن ناکارآمدی دولت است و عده ای به دلیل نا آگاهی و تنها از روی بی تجربگی و یا هیجانات فضای مجازی این اقدام را انجام می دهند.

فرماندار چالوس با تاکید بر اینکه شناساندن ویروس، خطرات آن، نحوه پیشگیری و روش های جلوگیری و شیوع آن بایستی در راس اطلاع رسانی باشد، گفت: تفاوت این ویروس با دیگر ویروس های م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ها نقش مهمی در ایجاد آرامش مردم در این دوره زمانی دارند

رسانه ها نقش مهمی در ایجاد آرامش مردم در این دوره زمانی دارند