مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اسفند 1398 ساعت 05:552020-03-03سياسي

رمز اقتدار نیروهای مرزبانی ارتقای معرفت دینی و خداباوری است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فرماندهی مرزبانی استان کردستان، ماموستا فایق رستمی در دیدار فرمانده مرزبانی کردستان و برخی از کارکنان مرزبانی استان کردستان، اظهار داشت: امروز رابطه مرزبانی با مرزنشینان رابطه تنگاتنگی است به طوری که مردم می دانند که بدون امنیت نمی توانند زندگی کنند.

وی افزود: من فرزند مرز هستم و با تمام وجود مشکلات مرز را حس کرده ام و به صورت عینی زحمات مرزبانان در شرایط سخت آب و هوایی در حراست از حریم این مرزو بوم از نزدیک مشاهده کرده ام.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه انسان دارای سه تکلیف مهم تکلیف در برابر خداوند، خدمت به مردم و آمادگی و بصیرت افزایی در برابر دشمنان است، ادامه داد: خدمت به مردم در راستای تامین امنیت، آسایش و جان و مال وظیفه همگانی است و به شکر خداوند متعال، مرزبانی استان در این راستا از هیچ کوششی دریغ نکرده است.

ماموستا رستمی اطاعت محض از ولی امر مسلمین و فرماندهی معظم کل قوا را وظیفه همگان دانست و یادآور شد: ما می بایست با بصیرت افزایی، آگاهی و معرفت، خود را به سلاح ایمان، وحدت، اتحاد و انسجام مجهز کنیم.

فرمانده مرزبانی کردستان نیز در این دیدار با اشاره به نقش مهم روحانیون و ماموستاها در گسترش وحدت و انسجام بخشی بین مردم و مسئولان، بیان کرد: حضور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رمز اقتدار نیروهای مرزبانی ارتقای معرفت دینی و خداباوری است

رمز اقتدار نیروهای مرزبانی ارتقای معرفت دینی و خداباوری است