مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 اسفند 1398 ساعت 17:402020-03-02اقتصادي

پوتین: روسیه برای همه سناریوها اماده است


ولادیمیر پوتین به دنبال سقوط سنگین قیمت نفت تا پایین ترین سطح 1 ساله خود گفت: قیمت های کنونی نفت خام برای اقتصاد روسیه قابل قبول است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر به نقل از راشاتودی، ولادیمیر پوتین به دنبال سقوط سنگین قیمت نفت تا پایین ترین سطح 1 ساله خود گفت: قیمت های کنونی نفت خام برای اقتصاد روسیه قابل قبول است.

رییس جمهور روسیه در دیدار با مقامات مالی و انرژی و همچنین رهبران نفت و گاز روسیه گفت: امروز پیش بینی اینکه این روند (افت قیمت نفت) تا چه زمانی طول خواهد کشید دشوار است، اما به هر صورت ما باید برای هر سناریویی آماده باشیم.

پوتین گفت هرچند هفته گذشته بدترین هفته بازارهای جهانی پس از بحران مالی بزرگ 2008 بود، روسیه حتی در صورت بدتر شدن اوضاع بازار هم منابع کافی برای ادامه مسیر را خواهد داشت.

ذخایر طلا و ارز خارجی روسیه در حال حاضر به 563 میلیارد دلار می رسد که 124 میلیارد دلار از آن در صندوق ذخیر ارزی دولت قرار دارد.

پیشتر در این هفته، وزیر مالی روسیه، آنتون سیلوانوف، گفته بود حتی در صورتی که قیمت هر بشکه نفت خام به 30 دلار هم برسد ما بدون هیچ مشکلی تمام هزینه های خود را برای 4 سال تأمین خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوتین: روسیه برای همه سناریوها اماده است

پوتین: روسیه برای همه سناریوها اماده است