موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - قيمت طلا و سكه - سود سهام عدالت - افزايش حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - افزايش حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - بيمارستان ابن سينا - زعفرانيه - باشگاه داماش - باريسيتينيب - امنيت شغلي خبرنگاران - تلفات سيل - فولكلور - منوچهر والي زاده - تنباكوي قاچاق - جام ملت هاي آفريقا - پاشنه آشيل پرسپوليس - معاون اول رييس ومهوري - رييس شبكه دامپزشكي سبزوار - رييس دانشگاه علوم پزشكي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 اسفند 1398 ساعت 15:452020-03-02بين الملل

کشته شدن 2 تن در حمله موشکی به یک زره پوش در شرق ترکیه


این خودروی زرهی از منطقه مرزی«بوجو بایزید»به دورازه مرزی«جوروبولاک» در حرکت بود که مورد اصابت موشک قرار گرفت و واژگون شده و از جاده خارج شد.

- این خودروی زرهی از منطقه مرزی بوجو بایزید به دورازه مرزی جوروبولاک در حرکت بود که مورد اصابت موشک قرار گرفت و واژگون شده و از جاده خارج شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از رویترز، برخی مسئولان ترکیه اعلام کردند که یک موشک به یک خودروی زرهی در نزدیکی مرزهای شرقی این کشور با ایران اصابت کرد و در اثر آن دو تن کشته و شماری دیگر زخمی شدند.

این مسئولان افزودند که درگیری در منطقه ادامه دارد.

سلمیان سویلو وزیر کشور ترکیه در توییتر نوشت که موشک به لاستیک جلویی خودرو اصابت کرد و افزود تعقیب تروریست ها و محاصره آنها صورت گرفت اما مشخص نکرد که مهاجمان چه کسانی هستند.

اندکی بعد روشار بیکان وزیر تجارت ترکیه گفت که یکی از کارمندان گمرک در این حمله کشته شده است.

دفتر فرماندار استان آغری نیز گفت که این خودروی زرهی از منطقه مرزی بوجو بایزید به دورازه مرزی جوروبولاک در حرکت بود که مورد اصابت موشک قرار گرفت و واژگون شده و از جاده خارج شد.

این دفتر اعلام نکرد که چه کسی این حمله را انجام داده است.

برخی منابع امنیتی و بیمارستانی نیز گفتند که خودرو در نزدیکی پارکینگ خودروهای مختص کامیون های حمل کالا بود و دول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشته شدن 2 تن در حمله موشکی به یک زره پوش در شرق ترکیه

کشته شدن 2 تن در حمله موشکی به یک زره پوش در شرق ترکیه