مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 اسفند 1398 ساعت 13:202020-03-02پزشكي

دو نانوایی در فسا به علت عدم رعایت اصول پیشگیری از ویروس کرونا تعطیل شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، رسول امین زاده مسئول واحد بهداشت محیط معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی فسا از تعطیلی و پلمپ دو واحد نانوایی در شهر فسا به علت عدم رعایت اصول بهداشتی در پیشگیری از بیماری کرونا، - مسئول واحد بهداشت محیط معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی فسا از تعطیلی و پلمپ دو واحد نانوایی در شهر فسا به علت عدم رعایت اصول بهداشتی در پیشگیری از بیماری کرونا، توسط بهداشت محیط خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، رسول امین زاده مسئول واحد بهداشت محیط معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی فسا از تعطیلی و پلمپ دو واحد نانوایی در شهر فسا به علت عدم رعایت اصول بهداشتی در پیشگیری از بیماری کرونا، توسط بهداشت محیط خبر داد .

امین زاده گفت: طبق قوانین بهداشتی برای پیشگیری از شیوع کرونا ویروس جدید و حفظ سلامت همشهریان، نانوایی ها باید از دو فرد مجزا برای دریافت پول و تحویل نان استفاده کنند.

مسئول واحد بهداشت محیط معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی فسا خاطرنشان کرد: با توجه به هشدارهای قبلی معاونت بهداشت به نانوایی ها در خصوص رعایت این قانون، واحدهای صنفی متخلف بلافاصله در همان روز پلمپ می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو نانوایی در فسا به علت عدم رعایت اصول پیشگیری از ویروس کرونا تعطیل شدند

دو نانوایی در فسا به علت عدم رعایت اصول پیشگیری از ویروس کرونا تعطیل شدند