مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 اسفند 1398 ساعت 12:302020-03-02پزشكي

ضدعفونی کردن اماکن عمومی شهر کنارک ادامه دارد


ضد عفونی کردن اماکن عمومی و تفریحی توسط شهرداری و با همکاری مرکز بهداشت بهداشت درمان از دو روز قبل آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

- درویش بلوچ نیا امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کنارک اظهار کرد: همزمان با اعلام مراجع ذیصلاح مبنی بر خطر انتشار ویروس کرونا با تمام امکانات به منظور پیشگیری از انتشار این ویروس با اولویت اماکن و فضاهای عمومی به میدان آمده و ضدعفونی کردن شهر را در دستور کار خود قرار داده است.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا شهرداری کنارک برای آرامش خیال شهروندان اقدام به ضدعفونی کردن  پارک ها و وسایل بازی کودکان شهر کرده است.

 شهردار کنارک افزود: در تلاشیم که فضای عمومی را تا حد ممکن عاری از این ویروس کنیم تا شهروندان کنارک بدون نگرانی با رعایت نکات بهداشتی در سطح شهر رفت و آمد کنند.

بلوچ نیا گفت: در ادامه طرح ضدعفونی کردن اماکن عمومی، شهرداری کنارک اقدام به ضدعفونی کردن مساجد، پارک های عمومی، بازارهای روز این شهر ، شبکه بهداشت و سرویس های بهداشتی کرده است.

شهردار کنارک همچنین از تعطیلی بازار سه شنبه  خبرداد.

شهردار کنارک از نیروهای این مجموعه که در حال ضدعفونی کردن سطح شهر و انجام رسالت انسانی و کاری خود هستند،  قدردانی کرد و از عموم مردم خواست در این امر مهم با پرسنل شهرداری همکاری کنند و بدانند که شهردار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضدعفونی کردن اماکن عمومی شهر کنارک ادامه دارد

ضدعفونی کردن اماکن عمومی شهر کنارک ادامه دارد