مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 اسفند 1398 ساعت 12:202020-03-02حوادث

کشف 2 تن و 956کیلوگرم مواد افیونی در خاش


فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف 2 تن و 956 کیلو مواد افیونی در درگیری سنگین پلیس با سوداگران مرگ در شهرستان خاش و دستگیری 3 سوداگر مرگ خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار محمد قنبری گفت: پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان خاش با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، از جا به جایی محموله بزرگ مواد افیونی توسط اعضای یک باند قاچاق مواد مخدر، از مناطق مرزی شهرستان سراوان به شهرستان خاش مطلع شدند.

وی افزود: تیم های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان با رصد مداوم تحرکات اعضای این باند مسلح، شب گذشته 2خودروی وانت تویوتا و یک خودروی پژو 405 متعلق به اعضای این باند را در محدوده یکی از روستاهای شهرستان شناسایی و تحت نظر قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سوداگران مرگ که با ورود به منطقه کمین، خود را در محاصره پلیس دیدند با تیراندازی به سمت مأموران انتظامی قصد فرار از محل را داشتند.

سردار قنبری عنوان کرد: در این درگیری مسلحانه، بر اثر آتش پر حجم تکاوران پلیس، قاچاقچیان که عرصه را بر خود تنگ دیدند با رها کردن خودروها به سمت بیایان های اطراف متواری که با هوشیاری و سرعت عمل مأموران 3 نفر از آنها دستگیر شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 2 تن و 956کیلوگرم مواد افیونی در خاش

کشف 2 تن و 956کیلوگرم مواد افیونی در خاش