مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 اسفند 1398 ساعت 11:562020-03-02سياسي

عملکرد دولت در تحقق مصوبات سفر و پشتیبانی از سیل گلستان کم نظیر است


قدرت الله عابدی امروز دوشنبه با ارزیابی مصوبات سفرهای اول و دوم هیات دولت به گلستان اظهار داشت: در هر 2 سفر تیم های کارشناسی استان، سازمان برنامه و بودجه و نهاد ریاست جمهوری بر ایجاد پیش نیازهای توسعه استان مبتنی بر اسناد بالادستی تاکید داشتند بر همین اساس بخش عمده مصوبات بر مبنای خطی مشی اقتصادی و اجتماعی مورد نظر بود.

وی بیان کرد: در حوزه اقتصادی تکمیل سد نرماب بعنوان بزرگترین پروژه تامین آب تاریخ گلستان، زهکشی اراضی 280 هزار هکتاری شمال استان به عنوان گسترده ترین پروژه اصلاح خاک شمال کشور و توسعه زیرساخت های میگوی بزرگترین پروژه آبزی پروری حاشیه خزر و در حوزه اجتماعی ساخت بیمارستانهای گمیشان، گالیکش، رامیان و تکمیل بیمارستان جایگزین 5 آذر گرگان بخشی از مهمترین پروژه های تصویب شده این سفرها بود.

وی افزود: توسعه اقتصادی گلستان مستلزم ایجاد تحول در بخش های کشاورزی، گردشگری و صنعت و تامین آب و انرژی است که حمایت دولت نیز بر همین چارچوب متمرکز بوده و هست.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گلستان ادامه داد: در سفرهای اول و دوم هیات دولت به گلستان توجه اساسی به پروژه های بخش آب و انرژی صورت گرفت که تصویب بیش از 150 میلیارد ریال اعتبار برای پست 230 اینچه برون، شهرک صنعتی هزار هکتاری اترک و اختصاص بیش از 3 هزار میلیارد ریال اعت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملکرد دولت در تحقق مصوبات سفر و پشتیبانی از سیل گلستان کم نظیر است

عملکرد دولت در تحقق مصوبات سفر و پشتیبانی از سیل گلستان کم نظیر است