مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 اسفند 1398 ساعت 11:052020-03-02اقتصادي

تسهیل ورود بخش خصوصی به صنعت برق


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت نیرو، محسن بختیار، در رابطه با فعالیت بازار گواهی ظرفیت و اقدامات ضروری در راستای توسعه و تعمیق این بازار افزود: - معاون برنامه ریزی و اقتصادی وزیر نیرو گفت: بازار گواهی ظرفیت پس از گذشت قریب به هفت سال در تاریخ 28 بهمن ماه 1398 به صورت رسمی فعالیت خود را در بورس انرژی آغاز کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت نیرو، محسن بختیار، در رابطه با فعالیت بازار گواهی ظرفیت و اقدامات ضروری در راستای توسعه و تعمیق این بازار افزود: گواهی ظرفیت علاوه بر اجتناب از واگذاری انشعابِ برقِ غیرمتناسب، با تدارک ظرفیت نیروگاهی جدید به عنوان عاملی مخرب در تعادل و پایداری شبکه برق کشور، به ثبات، تعادل و پایداری بیشتر بخش مالی صنعت برق و تأمین امکانات مالی بیشتر این صنعت به ویژه در تأمین مالی پروژه های نیروگاهی منجر خواهد شد.

وی ادامه داد: کشف صحیح تدارک ظرفیت نیروگاهی بر اساس ساز و کار عرضه و تقاضا در بازار، ارائه چشم اندازی مناسب به تصمیم گیران دولتی و سیاست گذاران جهت توسعه ظرفیت تولید و ارسال سیگنال اقتصادی به سرمایه گذاران بخش خصوصی خواهد داشت.

معاون برنامه ریزی و اقتصادی وزیر نیرو با اشاره به تسهیل ورود بخش خصوصی به صنعت برق و سرمایه گذاری در آن و کمتر شدن دغدغه ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیل ورود بخش خصوصی به صنعت برق

تسهیل ورود بخش خصوصی به صنعت برق