مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 اسفند 1398 ساعت 10:202020-03-02ورزشي

کمرنگ شدن نقش آکادمی ها در فوتبال خوزستان/ شانس بیشتر فولاد برای حضور در آسیا


بازیکن سابق تیم فوتبال فولاد خوزستان، نقش آکادمی ها را در فوتبال خوزستان نسبت به گذشته کمرنگ دانست و گفت: مشکلات مالی بر عملکرد باشگاه ها برای پرداختن بیشتر به آکادمی ها تاثیرگذار بوده است.

- ایسنا/خوزستان بازیکن سابق تیم فوتبال فولاد خوزستان، نقش آکادمی ها را در فوتبال خوزستان نسبت به گذشته کمرنگ دانست و گفت: مشکلات مالی بر عملکرد باشگاه ها برای پرداختن بیشتر به آکادمی ها تاثیرگذار بوده است.

امیر خلیفه اصل در گفت وگو با ایسنا به تشریح وضعیت سه تیم لیگ برتری خوزستان، وضعیت استقلال خوزستان در لیگ یک و همچنین کم رنگ شدن نقش آکادمی ها در فوتبال استان پرداخت که در ادامه متن این مصاحبه را می خوانید: باشگاه فولاد همیشه باید حرف برای گفتن داشته باشد وی در ابتدا درباره وضعیت تیم فولاد، اظهارکرد: فولاد در بین باشگاه های ایرانی و حتی آسیا یک باشگاه سرشناس است.

این تیم برای دو بار قهرمان لیگ برتر ایران شده و یک باشگاه با ساختار بسیار خوب چه در بخش پایه و چه در رده سنی بزرگسالان است.

این باشگاه همیشه باید حرف برای گفتن داشته باشد.

فولاد در لیگ نوزدهم به ثبات رسیده است بازیکن سابق تیم فوتبال فولاد خوزستان همچنین گفت: فولاد برای فصل نوزدهم موفق شد جواد نکونام را که در گذشته یک بازیکن بزرگ بوده است، به خدمت بگیرد، نکونام در کار مربیگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمرنگ شدن نقش آکادمی ها در فوتبال خوزستان/ شانس بیشتر فولاد برای حضور در آسیا

کمرنگ شدن نقش آکادمی ها در فوتبال خوزستان/ شانس بیشتر فولاد برای حضور در آسیا