مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 اسفند 1398 ساعت 09:552020-03-02اقتصادي

امروز ارزیابی کارشناسان بیمه در سه روستای زلزله زده خوی به پایان می رسد


آیدین رحمانی رضاییه روز دوشنبه در جلسه مدیریت بحران شهرستان خوی اظهار داشت: امیدواریم نخستین پرداختی بیمه به واحدهای خسارت دیده ناشی از زلزله در بخش قطور طی چند روز آینده تحقق یابد و این روند تا زمان پراخت خسارت 300 میلیون ریالی برای هر واحد خسارت دیده در فاصله 20 کیلومتری مرز ادامه داشته باشد.

وی ادامه داد: با جلسه ای که با کارشناسان بیمه ای داشته ایم و امروز هم این جلسه در محل استانداری و با حضور مدیرکل امور روستاها و شوراهای استانداری برگزار می شود، دنبال دریافت حداکثر میزان خسارت از طرف بیمه هستیم.

وی افزود: اقدامات توسط کارشناسان در حال انجام است و بعد از ارزیابی نهایی هر روستا، نسبت به پرداخت خسارت از طرف بیمه اقدام می شود.

وی با اشاره به اینکه مسوولان و امدادگران تا اتمام نهایی کار در کنار مردم زلزله زده هستند، اضافه کرد: مردم نباید احساس کنند که با شیوع ویروس کرونا در جامعه، خدمات رسانی در این مناطق کاهش یافته است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان غربی گفت: برای رسیدگی به امور امدادرسانی هر سه تا چهار روز یک بار جلسه مدیریت بحران در شهرستان خوی برگزار می شود و مدیران باید آخرین وضعیت از عملکرد خود اطلاع رسانی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز ارزیابی کارشناسان بیمه در سه روستای زلزله زده خوی به پایان می رسد

امروز ارزیابی کارشناسان بیمه در سه روستای زلزله زده خوی به پایان می رسد