مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 اسفند 1398 ساعت 08:062020-03-02پزشكي

استمرار و پیگیری رمز موفقیت دانشگاه علوم پزشکی یزد در جذب دانشجوی نمونه کشوری است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمد حسن احرامپوش، رییس دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی یزد استمرار، پیگیری و ممارست را رمز موفقیت این دانشکده در جذب دانشجوی نمونه کشوری عنوان کرد و گفت: - رییس دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی یزد استمرار را رمز موفقیت این دانشکده در جذب دانشجوی نمونه کشوری عنوان کرد و گفت: تعهد موجب فراهم آمدن این شرایط در دانشکده بهداشت شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمد حسن احرامپوش، رییس دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی یزد استمرار، پیگیری و ممارست را رمز موفقیت این دانشکده در جذب دانشجوی نمونه کشوری عنوان کرد و گفت: تعهد، مسئولیت و اهمیت دادن به این موضوع موجب فراهم آمدن این شرایط در دانشکده بهداشت شده است.

محمد حسن احرامپوش با اشاره به افتخار آفرینی و کسب رتبه اول دانشگاه علوم پزشکی یزد در بیست و هشتمین جشنواره دانشجوی نمونه کشوری در سال 98 تصریح کرد: بر اساس سیاست های وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی طی 20 سال گذشته برای انتخاب دانشجوی نمونه کشوری برنامه ریزی کرده ایم و از همان ابتدا تلاش کردیم که همواره یک دانشجوی نمونه کشوری داشته باشیم.

رییس دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی یزد تاکید کرد: به همین مناسبت ساختاری طراحی کردیم و براساس این ساختار در سه حیطه فره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استمرار و پیگیری رمز موفقیت دانشگاه علوم پزشکی یزد در جذب دانشجوی نمونه کشوری است

استمرار و پیگیری رمز موفقیت دانشگاه علوم پزشکی یزد در جذب دانشجوی نمونه کشوری است