مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 اسفند 1398 ساعت 07:552020-03-02سياسي

خسروشاهی نهضت های اسلامی معاصر را به جامعه ایرانی معرفی کرد


مرحوم خسروشاهی علاوه بر آنکه نهضت های اسلامی معاصر را به جامعه ایرانی معرفی کرد، نقش مهمی هم در احیای آثار سید جمال الدین اسدآبادی و علامه طباطبایی نیز داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، اتحادیه بین المللی امت واحده در پی ارتحال حجت الاسلام خسروشاهی بیانیه ای منتشر کرد؛ متن بیانیه به شرح زیر است؛ بسم الله الرحمن الرحیم در میان اخبار تلخ فوت هموطنان عزیزمان، آنچه مایه تاسف بیشتر گردید، خبر ارتحال عالم ربانی، آیت الله سید هادی خسروشاهی بود که ما را در غم بیشتری فرو برد چرا که فعالان عرصه بین الملل، یکی از چهره های ماندگار خود را از دست داده اند.

مرحوم آیت الله خسروشاهی، الگوی طلاب دارای تفکر تمدنی و امت گرا بود که علاوه بر ترجمه آثار جریانات و شخصیت های مختلف فکری جهان و معرفی آنها به جامعه ایرانی، ارتباطات گسترده ای نیز با این جریانات برقرار کرده بود.

چیزی که در میان روحانیون کشور ما متاسفانه بسیار نادر بوده و هست.

ایشان علاوه بر آنکه نهضت های اسلامی معاصر را به جامعه ایرانی معرفی کردند، نقش مهمی هم در احیای آثار سید جمال الدین اسدآبادی و علامه طباطبایی نیز داشتند و با چند دهه فعالیت پژوهشی و انتشاراتی شان توانستند سهم مهمی در معرفی یاران انقلاب اسلامی در جهان به جامعه ایرانی بازی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسروشاهی نهضت های اسلامی معاصر را به جامعه ایرانی معرفی کرد

خسروشاهی نهضت های اسلامی معاصر را به جامعه ایرانی معرفی کرد