مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 اسفند 1398 ساعت 07:002020-03-02پزشكي

هیچ گروه سنی در مقابل کرونا مصونیت ندارد/ سالمندان بیشتر مراقب باشند


عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: در شرایط موجود سالمندان باید مصرف خودسرانه دارو به ویژه آنتی بیوتیک ها را به حداقل برسانند چون با مصرف داروهای بدون تجویز پزشک بدن در مقابل ویروس ضعیف می شود و فرد در صورت ابتلا به کرونا کمتر مقاومت خواهد داشت.

- ایسنا/البرز عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: در شرایط موجود سالمندان باید مصرف خودسرانه دارو به ویژه آنتی بیوتیک ها را به حداقل برسانند چون با مصرف داروهای بدون تجویز پزشک بدن در مقابل ویروس ضعیف می شود و فرد در صورت ابتلا به کرونا کمتر مقاومت خواهد داشت.

مریم صالحی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: با شیوع ویروس کرونا، نگرانی در خصوص حفظ سلامت مردم به میزان قابل توجهی افزایش یافته است.

وی ادامه داد: هر چند امکان ابتلای همه گروه های سنی به این ویروس وجود دارد ولی برخی از جمله افراد مسن و کسانی که دارای بیماری های زمینه ای هستند باید بیشتر از بقیه مراقب خود باشند.

وی ضمن ارائه توصیه های بهداشتی به سالمندان توضیح داد: افراد مسن باید تا حد امکان از منزل خارج نشوند، تغذیه مناسب و مصرف مداوم میوه و سبزیجات تازه را فراموش نکنند، به طور مرتب دست و صورت خود را شست و شو دهند و ارتباط خود با سایرین را به حداقل برسانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ گروه سنی در مقابل کرونا مصونیت ندارد/ سالمندان بیشتر مراقب باشند

هیچ گروه سنی در مقابل کرونا مصونیت ندارد/ سالمندان بیشتر مراقب باشند