مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 اسفند 1398 ساعت 06:502020-03-02اقتصادي

مرغ و ماهی را در مغازه پاک نکنید


خریداران مرغ و ماهی را در مغازه پاک و قطعه بندی نکنند؛ حتی المقدور از محصولات بسته بندی استفاده کرده و هنگام ورود به منزل پلاستیک بسته بندی فرآورده های خام دامی را در سطل زباله بیندازند.

- ایسنا/قزوین مدیرکل دامپزشکی استان قزوین گفت: خریداران مرغ و ماهی را در مغازه پاک و قطعه بندی نکنند؛ حتی المقدور از محصولات بسته بندی استفاده کرده و هنگام ورود به منزل پلاستیک بسته بندی فرآورده های خام دامی را در سطل زباله بیندازند.

حمید زینالی، مدیرکل دامپزشکی استان قزوین در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: رعایت اصول اولیه بسیار مهم است و مردم باید دست ها را شسته و ضدعفونی کنند، به دامداران و مرغداران توصیه می کنیم هنگام فعالیت حتماً از ماسک استفاده کنند.

وی ادامه داد: اگرچه کرونا یک بیماری مشترک بین انسان و حیوانات است ولی هنوز بین دام های اهلی و کرونا مورد ثابت شده ای وجود ندارد.

مدیرکل دامپزشکی استان قزوین عنوان کرد: در سیستم دامپزشکی استفاده از ضدعفونی کننده ها بسیار مهم است و دامداران به مانند گذشته بر استفاده از ضدعفونی کننده ها در محوطه دامداری دقت کنند؛ همچنین شعله دادن در کنترل بیماری بسیار مهم است.

وی بیان کرد: خریداران مرغ و ماهی را در مغازه پاک و قطعه بندی نکنند؛ حتی المقدور از محصولات بسته بندی استفاده کرده و هنگام ورود به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرغ و ماهی را در مغازه پاک نکنید

مرغ و ماهی را در مغازه پاک نکنید