مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 اسفند 1398 ساعت 05:002020-03-02سياسي

اختصاص یک کاروان حج تمتع به اساتید دانشگاه های تهران و البرز


رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان اعلام کرد: زمینه اعزام کاروان ویژه اساتید و اعضای محترم هیئت علمی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی جهت تشرف به حج تمتع سال 1399 به صورت محدود فراهم شده است.

- رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان اعلام کرد: زمینه اعزام کاروان ویژه اساتید و اعضای محترم هیئت علمی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی جهت تشرف به حج تمتع سال 1399 به صورت محدود فراهم شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطهری پور اظهار کرد: پیرو در خواست های مکرر دانشگاهیان ارجمند، به فضل پروردگار و عنایات خاصه رسول الله (ص) و اهل بیت طاهرینش(علیهم اسلام) و با پیگیری های انجام شده ستاد و موافقت حجت الاسلام والمسلمین نواب؛ نماینده محترم ولی فقیه در سازمان حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی و مسئولان محترم سازمان حج و زیارت، زمینه اعزام کاروان ویژه اساتید و اعضای محترم هیئت علمی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی جهت تشرف به حج تمتع سال 1399 به صورت محدود فراهم گردید.

حجت الاسلام والمسلمین مطهری پور گفت: اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه های استان تهران و البرز که دارای سند ودیعه حج تا قبل از تاریخ 1386/02/15باشند، می توانند در این کاروان ثبت نام نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص یک کاروان حج تمتع به اساتید دانشگاه های تهران و البرز

اختصاص یک کاروان حج تمتع به اساتید دانشگاه های تهران و البرز