مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 اسفند 1398 ساعت 19:502020-03-01ورزشي

احمدزاده: می خواهیم نوار شکست ناپذیری عقاب را قطع کنیم


با تمام احترام به تیم خوب عقاب، به دنبال قطع نوار شکست ناپذیری این تیم هستیم.

- امیرعلی احمدزاده در گفت و گو با روابط عمومی باشگاه محتشم تبریز گفت: بازی خوبی برابر تیم دماوند در آمل داشتیم و با اینکه می توانستیم در این بازی به پیروزی برسیم، به تساوی دست یافته و با یک امتیاز با ارزش به تبریز بازگشتیم.

وی گفت: دماوند تیم گردن کلفتی است که در خانه خود به هیچ تیمی باج نخواهد داد و من از عملکرد شاگردانم در بازی مقابل این تیم رضایت دارم.

بازیکن سابق تیم تراکتور افزود: هدفگذاری ما کسب 3 امتیاز بازی های خانگی و خارج از خانه است، اما در بازی های بیرون از خانه تساوی و به دست آوردن یک امتیاز هم نتیجه مطلوبی می تواند تلقی شود.

وی افزود: با تمام احترام به تیم عقاب، در بازی فردا به دنبال پیروزی و کسب 3 امتیاز و قطع کردن نوار شکست ناپذیری این تیم هستیم.

سرمربی تیم محتشم تبریز تاکید کرد: در طول هفته تمرینات منظمی را سپری کرده و بازیکنان تیم اتحاد هم قسم شدند که در بازی فردا نتیجه خوبی را کسب نمایند.

وی گفت: جا دارد از زحمات مهندس مهدی زاده مالک محترم باشگاه محتشم تبریز تشکر نمایم که با حضور در تمرین تیم نیز مایه قوت روحی بازیکنان شده و امیدواریم بتوانیم با کسب 3 امتیاز بازی برابر عقاب رضایت ایشان را کسب نماییم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احمدزاده: می خواهیم نوار شکست ناپذیری عقاب را قطع کنیم

احمدزاده: می خواهیم نوار شکست ناپذیری عقاب را قطع کنیم