مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 اسفند 1398 ساعت 19:052020-03-01ورزشي

اورتون1 - 1منچستریونایتد؛ برونو فرناندز در نقش منجی دخیا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، اورتون و منچستریونایتد امشب در ورزشگاه گودیسون پارک و از سری مسابقات هفته بیست و هشتم لیگ برتر انگلیس به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی در نهایت با تساوی 1-1 خاتمه یافت.

- اورتون و منچستریونایتد در یک بازی جذاب به تساوی 1-1 دست یافتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، اورتون و منچستریونایتد امشب در ورزشگاه گودیسون پارک و از سری مسابقات هفته بیست و هشتم لیگ برتر انگلیس به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی در نهایت با تساوی 1-1 خاتمه یافت.

دیدار دو تیم اورتون و منچستریونایتد در همان ابتدا با افت و خیز فراوان همراه بود و در دقیقه 3 بازی اورتون روی اشتباه عجیب و البته وحشتناک داوید دخیا به گل اول دست یافت.

در حالی که دروازه بان اسپانیایی قصد داشت توپ را به میانه زمین بفرستد با پرس کالورت لوین رو به رو شد و همین موضوع نیز باعث شد که توپ او بعد از برخورد به این بازیکن وارد دروازه اش شود.

منچستر یونایتد بعد از دریافت گل چند حمله فوق العاده روی دروازه اورتون توسط بازیکنانی نظیر نمانیا ماتیچ آنتونی، مارسیال و میسون گرین وود ترتیب داد اما هیچ کدام از آنها راهی به دروازه نداشت.

در دقیقه 31 اما حملات منچستر یونایتد نتیجه داد و این تیم توسط ستاره پرتغالی آماده این روزهای خود یعنی برونو فرناندز به گل ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اورتون1 - 1منچستریونایتد؛ برونو فرناندز در نقش منجی دخیا

اورتون1 - 1منچستریونایتد؛ برونو فرناندز در نقش منجی دخیا