مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 اسفند 1398 ساعت 17:002020-03-01فناوري

ایران درحال ورود به عرصه فناوری 5G


رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: در حال مطالعه هستیم و برای ضوابط و نقشه راه این فناوری هم به اپراتورهای ارتباطی فراخوان دادیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی شرکت مخابرات، کشورهای بسیاری در سراسر جهان از جمله ایالات متحده آمریکا، کانادا، استرالیا، چین، کره جنوبی، ژاپن و بسیاری از کشورهای اروپایی و غیره با همکاری بزرگترین اپراتورهای جهان در حال برقراری نسل پنجم اینترنت همراه 5G هستند و در این زمینه فعالیت های گسترده ای را انجام داده اند.

  نسل پنجم شبکه تلفن همراه 5G، استانداردهای پیشنهادی برای نسل جدید ارتباطات سیار است که پس از نسل چهارم شبکه تلفن همراه فعلی ارائه می شود و سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی نیز برای فعالان بخش برای ارایه نظر در تدوین نقشه راه گذار کشور به نسل پنجم فناوری های ارتباطات سیار (5G)، یک مهلت در نظر گرفته بود که با توجه به درخواست فعالان بخش، این فراخوان تا پانزدهم اسفند 98 تمدید شد.

موضوعات تخصصی مربوط به مدیریت منابع محدود فرکانسی، ارزیابی اپراتورها از تقاضای قابل انتظار برای خدمات 5G در پنج سال آینده، روش های کاهش هزینه اپراتورها در راه اندازی این خدمات و الزامات اپراتورها قبل از گذر کامل به 5G مانند تحول دیجیتالی در فرایندهای داخلی و خدمات ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران درحال ورود به عرصه فناوری 5G

ایران درحال ورود به عرصه فناوری 5G