مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 اسفند 1398 ساعت 15:552020-03-01پزشكي

از غربالگری مسافران در ورودی اندیمشک تا طراحی کیت تشخیص کرونا


در بسته خبری امروز از طراحی کیت تشخیص کرونا توسط متخصصان دانشگاه های خوزستان، توزیع ماسک در بین ورزشکاران، بیمار فوت شده در دزفول، فراخوان نیروی کادر درمان در آبادان و وضعیت ثبت نام غیرحضوری قبول شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش بخوانید.

- بیمار مبتلا به کرونا در دزفول فوت کرد  معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: نخستین بیمار مبتلا به ویروس کرونا در شهرستان دزفول که پیرمردی 81 ساله است، فوت کرد.

مهدیه توکلی افزود: درحال حاضر 11 بیمار در بخش بیماری های حاد تنفسی بیمارستان بزرگ دزفول بستری هستند که نتیجه آزمایش سه نفر از آنها مثبت بوده است.

غربالگری مسافران در ورودی اندیمشک رییس جمعیت هلال احمر اندیمشک گفت:با توجه به اهمیت پیشگیری از انتشار ویروس کرونا ، غربالگری مسافران در مبادی ورودی این شهرستان با مشارکت هلال احمر و بهداشت و درمان آغاز شد.

وی گفت:چندین هزار بروشور آموزشی نیز در مناطق مختلف شهرستان توزیع شده است ضمن اینکه در مراکز حساس اندیمشک نیز ماسک توزیع شد، همچنین چند کارشناس هلال احمر به مناطق روستایی شهرستان اندیمشک اعزام شده و آموزش های لازم را به ساکنان تعدادی از روستاها ارائه کردند.

ساعت کاری بانک های خوزستان اعلام شد رضا طاهری در خصوص کاهش ساعت کاری بانک های استان اظهار کرد: بنا بر دستور استاندا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از غربالگری مسافران در ورودی اندیمشک تا طراحی کیت تشخیص کرونا

از غربالگری مسافران در ورودی اندیمشک تا طراحی کیت تشخیص کرونا