مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 اسفند 1398 ساعت 14:452020-03-01اجتماعي

رفع کامل آسیب دیدگی های شبکه توزیع نیروی برق در چهارمحال و بختیاری


مدیرعامل شرکت توزیع برق چهارمحال و بختیاری با اشاره به وزش شدید باد و بارندگی روزهای گذشته، گفت: برق مناطق آسیب دیده در کوتاه ترین زمان ممکن از مسیرهای جاگزین وصل و بطور کامل رفع عیب شد.

- مجید فرهزاد امروز در گفت وگو با خبرنکار فارس در شهرکرد  با اشاره به وزش شدید باد و بارندگی روزهای گذشته در چهارمحال و بختیاری، گفت: خطوط برق رسانی در بخش هایی از استان دچار آسیب دیدگی شد که برق برخی از مناطق در کوهرنگ، فارسان و دشتک برای ساعاتی قطع شد که با تلاش اکیپ های عملیاتی در کوتاه ترین زمان ممکن برق این مناطق از مسیرهای جاگزین وصل و بطور کامل رفع عیب شد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه  با آغاز فصل سرما و بارندگی ها 115 اکیپ عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق استان با تجهیزات کامل در حالت آماده باش و مدیریت بحران هستند، افزود: این کارشناسان در صورت بروز هرگونه حادثه با تلاش شبانه روزی و در کوتاه ترین زمان نسبت به رفع عیب و پایداری شبکه ها اقدام می کنند.

وی اضافه کرد: در فصول گرم سال تعمیرات اساسی روی شبکه های برق رسانی شهرستان کوهرنگ، بویژه دهستان موگویی انجام شده که پایداری شبکه ها و کاهش چشم گیر  خاموشی ها را در پی داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع کامل آسیب دیدگی های شبکه توزیع نیروی برق در چهارمحال و بختیاری

رفع کامل آسیب دیدگی های شبکه توزیع نیروی برق در چهارمحال و بختیاری