مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 اسفند 1398 ساعت 14:052020-03-01حوادث

پلمب و برخورد با قهوه خانه متخلف


معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت از پلمب قهوه خانه ای در جنوب پایتخت به علت عرضه قلیان و عدم توجه به ابلاغیه ممنوعیت عرضه قلیان در قهوه خانه و سفره خانه های سنتی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ نادر مرادی با اشاره به اینکه با شیوع ویروس کرونا ابلاغیه عدم عرضه قلیان در سفره خانه و قلیان با همکاری اتحادیه های مربوط به کلیه صنوف ابلاغ شد، گفت: متأسفانه علیرغم این همه تأکید، روز گذشته خبری مبنی بر عرضه پنهانی قلیان توسط متصدیان قهوه خانه ای در محدوده خیابان خاوران دریافت شد.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت افزود: با دریافت گزارش و تأیید خبر، بلافاصله با هماهنگی مقام قضایی تیمی از مأموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت به این مکان مراجعه و ضمن پلمب قهوه خانه هر سه متصدی متخلف این واحد صنفی را دستگیر و واحد صنفی را پلمب کردند.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت با تاکید بر ممنوعیت عرضه قلیان تا اطلاع ثانوی، خاطر نشان کرد: در صورت عدم رعایت ضوابط توسط متصدیان واحدهای صنفی، با آنان برخورد قانونی و برابر قانون مغازه آنها پلمب خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب و برخورد با قهوه خانه متخلف

پلمب و برخورد با قهوه خانه متخلف