مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 اسفند 1398 ساعت 10:352020-03-01سياسي

ارسال کمک های مردمی چهارمحال وبختیاری به مناطق سیل زده


معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری از ارسال کمک های نقدی و غیر نقدی مجموعه های فرهنگی مردمی چهارمحال و بختیاری به مناطق سیل زده خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید عزیز الله میراحمدی در مراسم ارسال کمک های مردمی با بیان اینکه به فرموده معصومان هرکس صدای مظلومی را بشنود و او را یاری نکند مسلمان نخواهد بود، گفت: به منظور همدردی و تشریک مساعی و کاستن آلام هموطنان عزیز در مناطق سیل زده به ویژه استان سیستان و بلوچستان، اقلامی از جمله پتو، البسه، مواد خوراکی و دیگر لوازم ضروری توسط مجموعه های فرهنگی مردمی چهارمحال و بختیاری تهیه و به مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان ارسال شد.

حجت الاسلام میراحمدی افزود: این اقلام توسط روحانیون مستقری که در سراسر استان مشغول چهارمحال و بختیاری به امر مقدس تبلیغ هستند، روحانیون دیگر نهادها، کانون های فرهنگی تبلیغی اداره کل تبلیغات اسلامی استان و همچنین کمک اداره کل اوقاف و امور خیریه تهیه، جمع آوری، بسته بندی و ارسال شد.

وی ادامه داد: ارزش تقریبی این اقلام هفتصد میلیون ریال و شامل پتو، فرش، رختخواب، بالش و روفرشی، مواد شوینده و لوازم بهداشتی، البسه مردانه و زنانه و همچنین مبلغ 125 میلیون ریال کمک نقدی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال کمک های مردمی چهارمحال وبختیاری به مناطق سیل زده

ارسال کمک های مردمی چهارمحال وبختیاری به مناطق سیل زده