مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 اسفند 1398 ساعت 09:402020-03-01حوادث

14 نقطه حادثه خیز در سیستان و بلوچستان رفع و اصلاح شد


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت: 14 نقطه پرتصادف در محورهای مواصلاتی نیمه شمالی این استان در سالجاری با اعتبار 24 میلیارد ریال رفع و اصلاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان، ایوب کرد با تاکید بر اینکه این اداره کل به ارتقای ایمنی راه ها در راستای کاهش سوانح رانندگی در جاده ها اهتمام جدی دارد، اظهار داشت: عملیات اصلاح نقاط پر تصادف شامل تعریض و ایمن سازی محورهای مواصلاتی، نصب گاردریل، نیوجرسی، علائم و تابلوهای انتظامی و اطلاعاتی و انجام خط کشی بوده است.

وی افزود: عملیات رفع نقاط پر تصادف در محورهای زاهدان – زابل در پنج نقطه از جمله محدوده های ملک سیاه کوه، پیچ شهر سوخته و پیچ تاسوکی، محور خاش – سراوان در سه نقطه، محور سراوان – سوران در تقاطع سوران - رحمت آباد، محور خاش – زاهدان در محدوده های کوشه تمندان و میرآباد و همچنین محور زابل- نیمروز در محدوده گلزار شهدا سالجاری انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان رفع دو نقطه پر تصادف در محورهای خاش- ایرانشهر و زاهدان- میرجاوه را از دیگر اقدامات این اداره کل در راستای ارتقا ایمنی تردد کاربران جاده ذکر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

14 نقطه حادثه خیز در سیستان و بلوچستان رفع و اصلاح شد

14 نقطه حادثه خیز در سیستان و بلوچستان رفع و اصلاح شد