مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 اسفند 1398 ساعت 09:202020-03-01اقتصادي

رفع و اصلاح 14 نقطه پر حادثه در سیستان و بلوچستان


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان از رفع 14 نقطه پر حادثه در محور های مواصلاتی نیمه شمالی استان در سال جاری با هزینه اعتباری معادل 24 میلیارد ریال خبر داد.

- ایوب کرد در کارگروه حمل ونقل استان با تاکید بر اینکه این اداره کل به ارتقای ایمنی راه ها در راستای کاهش سوانح رانندگی در جاده ها اهتمام جدی دارد، اظهار داشت: عملیات اصلاح نقاط پرتصادف شامل تعریض و ایمن سازی محورهای مواصلاتی، نصب گاردریل، نیوجرسی، علائم و تابلوهای انتظامی و اطلاعاتی و انجام خط کشی بوده است.

وی افزود: عملیات رفع نقاط پر تصادف در محورهای زاهدان – زابل در پنج نقطه از جمله محدوده های ملک سیاه کوه، پیچ شهرسوخته و پیچ تاسوکی ، محور خاش – سراوان در سه نقطه، محور سراوان – سوران در تقاطع سوران - رحمت آباد، محور خاش – زاهدان در محدوده های کوشه تمندان و میرآباد و همچنین محور زابل- نیمروز در محدوده گلزار شهدا سال جاری انجام شده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان رفع دو نقطه پرتصادف در محورهای خاش- ایرانشهر و زاهدان- میرجاوه را از دیگر اقدامات این اداره کل در راستای ارتقا ایمنی تردد کاربران جاده ذکر کرد.

کرد تصریح کرد: از مجموع 25 نقطه پر تصادف ابلاغی به این اداره کل در سال جاری 14 نقطه رفع و اصلاح گردیده و عملیات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع و اصلاح 14 نقطه پر حادثه در سیستان و بلوچستان

رفع و اصلاح 14 نقطه پر حادثه در سیستان و بلوچستان