مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 اسفند 1398 ساعت 08:202020-03-01سياسي

عروج به اوج/ برای حامد جلالی که عاشق حسین (ع) بود و مرد میدان


حامد جلالی از بین ما رفت و از او صفحه ای در فضای مجازی به یادگار ماند که به عکس سردار دل ها مزین شده است.

او نیز پا در رکاب حاج قاسم ها در نبرد رسانه ای جنگید و ردپایی از خود به جا گذاشت که حتی برای مخالفان هم قابل انکار نیست.

- خبرگزاری فارس؛گروه خانواده: کرونا ، ویروسی که راه های مقابله با آن به راحتی ممکن است این بار دست آویز رسانه هایی شده که آرامش مردم ایران ذره ای برای آن ها اهمیت ندارد و خوره شده به جان اذهان جامعه و آرامش و امنیت خاطر را از همه ربوده است.

اما در میان همه خبرهای خوشی که درباره درمان و بهبود تعداد زیادی از بیماران کرونایی به گوش ما می رسد، دیروز یم خبر ناگوار نیز به ما رسید.

  حامد جلالی کاشانی معاون جریان سازی گروه خانواده سفیر فیلم و سردبیر جنس اول دیروز پس از تحمل چند روز بیماری و مبارزه با کرونا در بیمارستان مسیح دانشوری به سوی معبود پر کشید.

حامد جلالی کاشانی، که رشته پزشکی را رها کرد که در جبهه فرهنگی انقلاب خدمت کند دغدغه اش ، موضوعاتی بود که از یاد بسیاری از مسؤولان رفته بود و برای اهدافش فضای مجازی را در می نوردید و جلوی شبیخون فرهنگی سینه سپر می کرد.

او راهش را با تلاش خودش یافته بود و پای اعتقاد و آرمانش می ایستاد و حالا آسمانی شدنش ، میدان نبردش یعنی فضای مجازی را داغدار کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عروج به اوج/ برای حامد جلالی که عاشق حسین (ع) بود و مرد میدان

عروج به اوج/ برای حامد جلالی که عاشق حسین (ع) بود و مرد میدان