مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 اسفند 1398 ساعت 07:202020-03-01سياسي

کارکنان ادارات نسبت به رفع مشکلات مردم در سریع ترین زمان ممکن اقدام کنند


فعالیت 58 قلیانسرا و 40 کافی نت ورامین با هدف جلوگیری از اجتماع مردم و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا هم تعطیل شده است.

- ایسنا/تهران فرماندار ورامین گفت: فعالیت 58 قلیانسرا و 40 کافی نت ورامین با هدف جلوگیری از اجتماع مردم و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا هم تعطیل شده است.

حسین کاغذلو در جلسه ستاد پیشگیری از کرونا که در محل فرمانداری ورامین برگزار شد؛ اظهار کرد: شهرستان ورامین بر اساس دستورالعمل های ستاد ملی پیشگیری از کرونا، فعالیت های خود را بر پایه اطلاع رسانی عمومی و اقدامات پیشگیرانه استوار کرده و با بسیج تمامی امکانات مادی و معنوی تلاش دارد تا از همه گیر شدن این بیماری جلوگیری کند.

وی اظهار کرد: تمامی اقدامات صورت گرفته طی 10 روز گذشته، تماما در راستای پیشگیری از شیوع این ویروس در جامعه است، مردم اطمینان داشته باشند که صادقانه واقعیت های این بیماری با آنان در میان گذاشته می شود و مسئولان شبانه روز در خدمت آنان می باشند.

فرماندار ورامین تصریح کرد: شهرستان ورامین از ظرفیت هایی در تولید محصولات بهداشتی و ضدعفونی و همچنین لوازم مورد نیاز بیمارستان برخوردار است که طی بازدید به عمل آمده از شهرک های صنعتی، ضمن فراهم کردن شرایط برای افزایش ظرفیت تولید، لوازم مورد نیاز دو بیمارستان شهرستان و مواد ضدعفونی کننده از این واحدها خرید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارکنان ادارات نسبت به رفع مشکلات مردم در سریع ترین زمان ممکن اقدام کنند

کارکنان ادارات نسبت به رفع مشکلات مردم در سریع ترین زمان ممکن اقدام کنند