مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 اسفند 1398 ساعت 06:502020-03-01فناوري

کرونا ، دورکاری و لزوم بهبود سرعت اینترنت


بسیاری از کارشناسان بر این باورند که شیوع ویروس کرونا در کشورهای مختلف و روی آوردن آنها به دورکاری، آنها را به توسعه هرچه سریعتر شبکه اینترنت پرسرعت 5G نزدیک تر خواهد کرد.

- بسیاری از کارشناسان بر این باورند که شیوع ویروس کرونا در کشورهای مختلف و روی آوردن آنها به دورکاری، آنها را به توسعه هرچه سریعتر شبکه اینترنت پرسرعت 5G نزدیک تر خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با توجه به شیوع گسترده ویروس خطرناک و کشنده کرونا در نقاط گسترده ای از جهان، مبحث دورکاری بسیار داغ تر از قبل شده و بسیاری از دولت های جهان را واداشته تا با صدور مجوز و دستورالعمل های ویژه به ادارات و سازمان های مختلف، کارکنان و پرسنل خود را از حضور و ترددهای غیر ضروری در سطح شهر منع کنند.

بر اساس گزارش وب سایت کامپیوتر ورلد، حالا به نظر می رسد که تحت تاثیر شیوع گسترده ویروس کرونا در بسیاری از نقاط جهان ، مساله دورکاری بیش از پیش از اهمیت خاصی برخوردار شده است به گونه ای که بسیاری از کارمندان و پرسنل شرکت ها و ادارات مختلف مجبورند از منزل با بهره گیری از رایانه های شخصی و شبکه اینترنت پرسرعت به کار و فعالیت های خود به صورت از راه دور بپردازند.

نسل پنجم شبکه اینترنت همراه موسوم به شبکه 5G که در سال های اخیر به شدت مورد توجه شرکت های مخابراتی ، اپراتورها و غول های تکنولوژ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا ، دورکاری و لزوم بهبود سرعت اینترنت

کرونا ، دورکاری و لزوم بهبود سرعت اینترنت