مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 اسفند 1398 ساعت 06:402020-03-01اقتصادي

نقش بانک ها در انتقال کرونا و راه های کاهش این انتقال


آیا میدانید تا تاریخ 6 اسفند که آمار قربانیان ویروس کرونا در ایران 16 نفر اعلام شده است 2 نفر از این فوت شدگان از کارمندان خدوم شبکه بانکی بوده اند که به عبارتی 12 درصد از آمار فوت شدگان تا آن لحظه از طریق فضای آلوده شعب بانکی به این ویروس مبتلا شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، محمد برزگری فیروزآبادی، کارشناس مالی و بانکی در یادداشتی با عنوان نقش بانک ها در انتقال کرونا و راه های کاهش این انتقال نوشت: آیا میدانید تا تاریخ 6 اسفند که آمار قربانیان ویروس کرونا در ایران 16 نفر اعلام شده است 2 نفر از این فوت شدگان از کارمندان خدوم شبکه بانکی بوده اند که به عبارتی 12 درصد از آمار فوت شدگان تا آن لحظه از طریق فضای آلوده شعب بانکی به این ویروس مبتلا شده اند.

هرچند به نظر می رسد که تصمیمات خوبی در حوزه هایی که مرتبط با جلوگیری از انتشار ویروس کرونا در حد مقدورات انجام شده اما این جانب به عنوان کارمند بانک و علم به اینکه نقل وانتقال وجه نقد حتی پیش ازاین چه مقدار برای کشور در حوزه های مختلف ( که شرح آن مبسوط هست از هزینه های چاپ، توزیع، نگهداری، حمل و نهایتاً امحا - در حوزه امنیت و پول شویی و .

) هزینه ساز بوده اما در مقطع کنونی ضرورت دارد که به قید فوریت شورای عالی هماهنگی بانک ها ضرب الاجلی برای دریافت وجوه نقد _ صرفاً چند روز _ اعل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش بانک ها در انتقال کرونا و راه های کاهش این انتقال

نقش بانک ها در انتقال کرونا و راه های کاهش این انتقال