مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 اسفند 1398 ساعت 05:562020-03-01بين الملل

ترامپ: توافق نقض شود با نیروی بیشتری به افغانستان بازمی گردیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، پس از هفته کاهش خشونت ها در سراسر افغانستان، آمریکا و طالبان روز گذشته در قطر توافق تاریخی را برای خروج همه نیرو های آمریکایی از افغانستان به امضا رساندند و براساس این توافق قرار است نیرو ها در یک بازه زمانی 14 .

- رییس جمهور آمریکا تهدید کرد که در آینده نه چندان دور با رهبران طالبان دیدار خواهد کرد و در صورت عدم پایبندی این گروه به توافق های صورت گرفته با نیروی بسیار قوی به افغانستان باز خواهیم گشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، پس از هفته کاهش خشونت ها در سراسر افغانستان، آمریکا و طالبان روز گذشته در قطر توافق تاریخی را برای خروج همه نیرو های آمریکایی از افغانستان به امضا رساندند و براساس این توافق قرار است نیرو ها در یک بازه زمانی 14 ماهه افغانستان را ترک کنند.

دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا درباره روند خروج نیرو ها از افغانستان گفت که این روند بلافاصله از امروز شروع خواهد شد.

با این حال ترامپ تصریح کرد که اگر اتفاقات بدی بیفتد نیرو های آمریکایی با قدرتی که تاکنون هیچکس ندیده به افغانستان باز می گردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازای بی سی نیوز ، ترامپ در یک نشست خبری در کاخ سفید گفت: من در آینده نه چندان دور شخصاً با رهبران طالبان ملاقات خواهم کرد، ما بسیار امیدوار خواهیم بود که آن ها آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ: توافق نقض شود با نیروی بیشتری به افغانستان بازمی گردیم

ترامپ: توافق نقض شود با نیروی بیشتری به افغانستان بازمی گردیم