مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 اسفند 1398 ساعت 02:152020-02-29اجتماعي

سیل به 900 واحد مسکونی در استان اصفهان خسارت وارد کرد


مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: 900 واحد مسکونی در فریدون شهر، پشت کوه و بویین میان دشت و در مناطق چادگان و فریدن تحت تأثیر سیل قرار گرفت.

- منصور شیشه فروش امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به سیل اخیر در غرب استان اصفهان اظهار داشت: هفته گذشته هشدار درباره سیل به غرب استان اعلام شد و تمامی مرخصی ها تا آخر هفته گذشته لغو شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان این که هشدارهای لازم توسط پیامک و مقامات محلی به ساکنان در معرض خطر در مناطق غربی اعلام و تمهیدات لازم درخصوص پیشگیری از سیل انجام شد، افزود: 350 گروه و تیم امدادی در جاده ها و سطح استان آمادگی پیدا کردند و در پایگاه های امداد و نجات شهری و روستایی، هلال احمر، پلیس راه و راهداری و فوریت های پزشکی استقرار و ارائه خدمت کردند.

وی با اشاره به میزان بارندگی در هفته گذشته در غرب استان اصفهان گفت: در مناطق شهری فریدون شهر 70 میلی متر و در ارتقاعات بیش از 120 میلی متر بارش داشتیم، 80 مورد امدادرسانی در مناطق جاده ای و منازل مسکونی انجام شد، تخلیه آب از منازل پشت کوه در فریدون شهر انجام شد و به خودروهای در راه مانده امدادرسانی شد و توسط اکیپ های امداد شهرداری ها در سیل کمک رسانی انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیل به 900 واحد مسکونی در استان اصفهان خسارت وارد کرد

سیل به 900 واحد مسکونی در استان اصفهان خسارت وارد کرد