مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اسفند 1398 ساعت 13:252020-02-29اقتصادي

خسارت جدی سیل به مزارع پرورش ماهی نهاوند برآوردها تکمیل نشده است


استان همدان هفته اول اسفندماه سال جاری را با بارش شدید باران پشت سر گذاشت به طوری که در استان همدان بیشترین میزان بارندگی طی روزهای پنجم و ششم و هفتم این ماه ثبت شد و به طور میانگین 82 میلی متر بارش ثبت شده است.

میزان بارش ها در شهرستان های مختلف استان همدان متفاوت بود به طوری که به عنوان نمونه بارش ها در ملایر سد کلان را سرریز کرد و حجم عظیمی از سد اکباتان همدان نیز پر شد.

طبق گفته مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان همدان طی بارندگی این دو روز در شهرستان همدان به میزان 96 میلیمتر بارش باران و برف ثبت شد و ذخیره سد کلان ملایر به 46 میلیون و 800 هزار مترمکعب رسید.

تشکیل جلسه فوری و شبانه ستاد بحران نهاوند وضعیت بارش ها در شهرستان نهاوند تا حدودی متفاوت بود و شدت و میزان بارش ها به حدی بود که جلسه فوری و شبانه ستاد بحران نهاوند ساعت 3 بامداد هفتم اسفندماه با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار همدان تشکیل شد و با توجه به شدت بارندگی تمهیدات لازم برای رفع و جلوگیری از آسیب های سیلاب انجام شد.

در این وضعیت 8 مدیر استان همدان به منظور امداد رسانی؛ به روستاهای گرفتار شهرستان نهاوند اعزام شدند و با مدیریت اوضاع تا حدودی زیادی سیلاب مهار شد اما این بارندگی خساراتی را به بخش های مختلف از جمله بخش کشاورزی وارد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت جدی سیل به مزارع پرورش ماهی نهاوند برآوردها تکمیل نشده است

خسارت جدی سیل به مزارع پرورش ماهی نهاوند برآوردها تکمیل نشده است