مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اسفند 1398 ساعت 12:152020-02-29ورزشي

لغو مرحله پلی آف لیگ بسکتبال قوت گرفت


پس از کش و قوس های فراوان، گفته می شود که فدراسیون بسکتبال ایران تصمیم خود مبنی بر لغو بازی های مرحله پلی آف لیگ برتر را اتخاذ کرده است.

- پس از کش و قوس های فراوان، گفته می شود که فدراسیون بسکتبال ایران تصمیم خود مبنی بر لغو بازی های مرحله پلی آف لیگ برتر را اتخاذ کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پس از مشکلاتی که شیوع ویروس کرونا در کشور برای لیگ های رشته های مختلف ورزشی ایجاد کرد، حال پس از کش و قوس های فراوان، طبق شنیده ها قرار است پلی آف لیگ برتر بسکتبال نیز لغو و بازی های این مرحله برگزار نشود و یا در صورت امکان به زمان دیگر موکول شود.

پیش از این فدراسیون بسکتبال تصمیم گرفته بود تنها بازی های معوقه دور برگشت را برگزار نکند و نتایج بازی های دور رفت را برای تیم ها اعمال کند و پلی آف لیگ طبق برنامه قبلی در اسفند ماه برگزار شود.

اکنون اما به نظر می رسد که پس از واکنش های خانواده بسکتبال و تعدادی از ملی پوشان به عدم لغو بازی ها، فدراسیون تصمیم خود را مبنی بر لغو بازی های مرحله پلی آف برای حفظ سلامتی بازیکنان و اعضای کادرفنی تیم ها قطعی کرده است.

همچنین گفته می شود قرار است جلسه ای نیز روز دوشنبه هفته جاری به میزبانی فدراسیون بسکتبال برگزار شود تا این تصمیم به صورت رسمی اعلام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لغو مرحله پلی آف لیگ بسکتبال قوت گرفت

لغو مرحله پلی آف لیگ بسکتبال قوت گرفت