مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اسفند 1398 ساعت 10:562020-02-29سياسي

ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در روز 30 هزار اقلام غذایی به سیل زده ها ارسال می کند


محمد ترکمانه مدیرعامل بنیاد احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، گفت: از دقایقی ابتدایی که با بحران سیل مواجه شدیم گروه های جهادی ستاد اجرایی فرمان امام ره در منطقه لرستان حضور داشتند و به منطقه پلدختر .

- ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در روز 30 هزار اقلام غذایی به سیل زده ها ارسال می کند مدیرعامل بنیاد احسان گفت: در روز به ازای 30 هزار نفر اقلام غذایی به مناطق روستایی فرستاده شده است همچنین تعدادی چکمه بیل و بادگیر برای 10 گروه جهادی فعال تهیه و ارسال شد.

محمد ترکمانه مدیرعامل بنیاد احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، گفت: از دقایقی ابتدایی که با بحران سیل مواجه شدیم گروه های جهادی ستاد اجرایی فرمان امام ره در منطقه لرستان حضور داشتند و به منطقه پلدختر و نورآباد رفتند تا به خانه هایی که نیازمند این بودند که آب از آن ها خارج شود را شناسایی و رسیدگی کنند.

وی ادامه داد: در روز به ازای 30 هزار نفر اقلام غذایی به مناطق روستایی فرستاده شده است همچنین تعدادی چکمه بیل و بادگیر برای 10 گروه جهادی فعال تهیه و ارسال شد.

ترکمانه اضافه کرد: قرارگاه امدادو خدمات رسانی ستاد اجرایی فرمان امام ره در استان خوزستان هم آماده پشتیبانی از استان های همج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در روز 30 هزار اقلام غذایی به سیل زده ها ارسال می کند

ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در روز 30 هزار اقلام غذایی به سیل زده ها ارسال می کند