مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اسفند 1398 ساعت 10:502020-02-29سياسي

کرونا و رمز از پا نیفتادن...


کرونا یک ابتلاست که مومنان وظیفه دارند به حکم عقل مؤید به شرع، هم به پیشگیری بپردازند هم در درمان کوتاهی نکنند و هم شِفا و سلامتی را از خدا بخواهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، قاسم جعفری مدرس دانشگاه و عضو شورای مرکزی کانون دانشگاهیان ایران اسلامی طی یادداشتی نوشت: کرونا یک ابتلاست که مومنان وظیفه دارند به حکم عقل مؤید به شرع، هم به پیشگیری بپردازند هم در درمان کوتاهی نکنند و هم شِفا و سلامتی را از خدا بخواهند.

متن این یادداشت به شرح زیر است: خالق هستی گفته است: لَقَدْ خَلَقْنَا الْإِنْسَانَ فِی کَبَدٍ( البلد 4) یقینا انسان را در متن رنج و سختی آفریدیم.

  ندهد شربت شیرین به کسی که در آن یافت نگردد مگسی نوش بی نیش میسر نشود نیست صافی که مکدر نشود بیماری های مسری هم یکی از همین نیش ها و  ابتلائات است.

دیروز در شکل وبا و طاعون و امثال آن به جان جماعت می افتاد و امروز در قالب انواع  آنفولانزاها و اخیرا ویروس کرونا جهانی را در می نوردد.

با این هم کار نداریم که این بیماری های همه گیر در این زمانه بیو تروریسم ساخته دست بشر و ارباب قدرت است برای تامین منافع پیدا و پنهان خویش، یا آن که برخاسته از طبیعت و مسائل پیرامونی آن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا و رمز از پا نیفتادن...

کرونا و رمز از پا نیفتادن...