مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اسفند 1398 ساعت 09:062020-02-29ورزشي

موسوی: امیدوارم به پلی آف پلاس لیگا برسیم


مدافع روی تور ایرانی تیم والیبال اولشتین لهستان گفت: فرصت های زیادی را از دست داده ایم، اما امیدوارم به مرحله پلی آف پلاس لیگا صعود کنیم.

- مدافع روی تور ایرانی تیم والیبال اولشتین لهستان گفت: فرصت های زیادی را از دست داده ایم، اما امیدوارم به مرحله پلی آف پلاس لیگا صعود کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پس از پیروزی 3 بر صفر تیم والیبال اولشتین مقابل تیم بیدگوشچ در هفته بیست و یکم پلاس لیگای لهستان، سید محمد موسوی ستاره ایرانی تیم اولشتین گفت: در این بازی تغییرات زیادی داشتیم که از جمله این تغییرات، بازگشت مصدومان ما بودند که در این دیار تیم را کمک کردند.

همچنین مربی جدید تیم ما فوق العاده است و تیم را به خوبی هدایت می کند.

او افزود: یکی دیگر از عواملی که باعث شد در این بازی هب رد برسیم، تمرکز خوب بازیکنان و سرویس های خوبی بود که در طول بازی زدیم.

در همه زمینه ها (دریافت ها، حمله و سرویس ها) تلاش زیادی انجام دادیم، اما با سرویس های خوب خود فشار زیادی را روی حرف وارد کردیم.

موسوی که بهترین مدافع روی تور پلاس لیگا است، در مورد شانس صعود تیم اولشتین به پلی آف لیگ نیز گفت: تیم با فرصت های زیادی را از دست داده و شرایط کمی سخت است، اما باید گذشته را فراموش کرده و برای آینده تلاش کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موسوی: امیدوارم به پلی آف پلاس لیگا برسیم

موسوی: امیدوارم به پلی آف پلاس لیگا برسیم