مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اسفند 1398 ساعت 05:402020-02-29اقتصادي

میزان خسارت سیل به بخش کشاورزی استان همدان در حال ارزیابی است


رییس اداره بحران سازمان جهادکشاورزی استان همدان با اشاره به خسارت سیل به بخش کشاورزی استان، گفت: هنوز آمار دقیقی از خسارت وارد شده به تأسیسات کشاورزی استان نداریم و کارشناسان در حال ارزیابی میزان خسارت وارده به بخش کشاورزی هستند.

- ایسنا/همدان رییس اداره بحران سازمان جهادکشاورزی استان همدان با اشاره به خسارت سیل به بخش کشاورزی استان، گفت: هنوز آمار دقیقی از خسارت وارد شده به تأسیسات کشاورزی استان نداریم و کارشناسان در حال ارزیابی میزان خسارت وارده به بخش کشاورزی هستند.

احد ظفری در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه براساس پیش بینی های سازمان هواشناسی مبنی بر وقوع بارندگی شدید در استان به تمامی بهره برداران استان اطلاع رسانی صورت گرفته بود، اظهار کرد: در پی وقوع بارندگی که در شهرستان های جنوبی استان بیش از 100 میلی متر پیش بینی شده بود، خساراتی به بخش های مختلف کشاورزی از جمله شیلات و اماکن دامی وارد شد.

وی با بیان اینکه بیشترین خسارت در شهرستان نهاوند بوده است، تصریح کرد: با وقوع سیل در بخش هایی از استان به زیرساخت های کشاورزی، اماکن دامی، شیلات، زراعی و باغی استان به ویژه شهرستان نهاوند وارد شده است.

ظفری با تأکید بر اینکه از همان ساعات اولیه وقوع سیل بازدیدهای میدانی توسط مدیریت بحران استان صورت گرفت، یادآور شد: کارش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزان خسارت سیل به بخش کشاورزی استان همدان در حال ارزیابی است

میزان خسارت سیل به بخش کشاورزی استان همدان در حال ارزیابی است