مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اسفند 1398 ساعت 15:162020-02-28اقتصادي

بازار بزرگ سقز ضدعفونی شد


کیوان شهلایی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با شیوع ویروس کرونا در بیشتر استان های کشور، با تهیه محلول های ضدعفونی کننده، بازار بزرگ سقز را برای جلوگیری از شیوع این بیماری ضدعفونی کردیم تا مردم با آسوده خاطر کالاهای اساسی خود را در بازار تهیه کنند.

وی با اشاره به اهمیت موضوع از تمام بازاریان، کسبه و شهروندان درخواست کرد، از باز کردن مغازه ها و تردد در مسیرهای بازار جدا خودداری کنند و با تیم های شهرداری حین سم پاشی و ضدعفونی بازار، همکاری لازم را داشته باشند.

شهلایی افزود: برنامه ریزی های لازم برای ضدعفونی سایر نقاط سطح شهر با توجه به اولویت و ضرورت ها اندیشیده شده و در دستور کار قرار خواهد گرفت که بزودی این را هم در دستور کار قرار خواهیم داد.

وی همچنین از تمام شهروندان، خیرین و نیکوکارانی که به هر نحوی می توانند کمک حال شهرداری در راستای پیشگیری از ویروس کرونا در سطح جامعه باشند، درخواست کمک و همکاری کرد.

سرپرست شهرداری سقز ضمن آرزوی سلامتی برای تمامی همشهریان، اظهار امیدواری کرد که همه با هم با رعایت مسایل بهداشتی و نکات ضروری بتوانیم بر این بیماری (کرونا) غلبه کنیم.

مساجد سقز ضدعفونی شد رییس اداره اوقاف و امور خیریه سقز نیز در این ارتباط گفت: به همت هیات امنای مساجد و اوقاف، تعدادی از مساجد سطح شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار بزرگ سقز ضدعفونی شد

بازار بزرگ سقز ضدعفونی شد