مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اسفند 1398 ساعت 15:052020-02-28اجتماعي

امدادرسانی به هنگام مانع خسارت جانی سیل در استان شد


مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: باتوجه به فعالیت سامانه بارشی در هفته گذشته در استان اصفهان و پیش بینی های هواشناسی مبنی بر قوع سیلاب در برخی نقاط استان، - ایسنا/اصفهان مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: باتوجه به فعالیت سامانه بارشی در هفته گذشته در استان اصفهان و پیش بینی های هواشناسی مبنی بر قوع سیلاب در برخی نقاط استان، 350 گروه امدادی در سطح استان مستقر شدند.

منصور شیشه فروش در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه بارش های چند روز گذشته غرب، جنوب، شمال و به تدریج کل استان اصفهان را فراگرفت، اظهارکرد: بیشترین بارش ها در فریدونشهر با 73 میلیمتر ثبت شد.

وی با اشاره به اینکه در شب اول حدود 82 امدادرسانی انجام شد و پتو و نایلون توسط سازمان هلال احمر در اختیار ساکنان این مناطق قرار گرفت، گفت: خوشبختانه وقوع بارش ها و سیلاب هیچ گونه خسارت جانی نداشت.

شیشه فروش با اشاره به تخلیه آب از منازل و امدادرسانی به خودروهای در آب مانده گفت: پیش بینی ها، هشدارها و امدادرسانی ها باعث شد با وجود شدت سیلاب در این مناطق، خسارت جانی رخ ندهد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان خاطرنشان کرد: با اعزام گروه ارزیابی بنیاد مسکن طی دو روز و انجام بررسی های فنی و میدانی در شهرهای بویین، میاندشت، چادگان، فریدن و فریدونشهر مشخص شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امدادرسانی به هنگام مانع خسارت جانی سیل در استان شد

امدادرسانی به هنگام مانع خسارت جانی سیل در استان شد