مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اسفند 1398 ساعت 13:062020-02-28پزشكي

کرونا در قم؛ شمار فوتی ها به 20 نفر رسید


طی روز گذشته 490 تن به مراکز درمانی قم مراجعه کردند که 300 تن از آنها بعد از چند ساعت تحت نظر قرار گرفتند مرخص شده و حدود 200 بیمار هم بستری شدند.

وی ادامه داد: 30 هزار تن از سی بهمن تاکنون به مراکز درمانی قم مراجعه و 580 بیمار بستری شده اند.

وی با اشاره به تلاش های این استان برای افزایش ظرفیت تخت های مراقبت و بستری بیماران ویروس کرونا از تلاش برای راه اندازی بیمارستان امیرالمومنین(ع) تا پایان سال خبر داد.

ابرازه با بیان اینکه رعایت قرنطینه خانگی مورد اهتمام خانواده ها باشد، یادآور شد: تاکنون 170 هزار بسته ماسک اهدایی وزارت بهداشت در میان خانواده های قمی توزیع شده است.

تمام آیین های جشن و عروسی در قم لغو شد همچنین اتحادیه صنف چلوکبابی ها و تالارهای پذیرایی استان قم نیز با صدور اعلامیه ای از لغو تمام مراسمات جشن و عروسی خبر داد.

در این اعلامیه آمده است: با توجه به اعلام مرکز بهداشت استان مبنی بر عدم تجمع افراد در مجامع عمومی و در راستای عدم ابتلا به ویروس کرونا، تا اطلاع ثانوی تمام مراسمات جشن و عروسی لغو شده و با مشتریان کمال همکاری صورت می پذیرد.

کرونا در کشور به گفته رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، ویروس کرونا تا به امروز 388 تن را در 24 استان کشور مبتلا کرده که از این بین 34 بیمار جان خود را از دست داده اند، میانگین س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا در قم؛ شمار فوتی ها به 20 نفر رسید

کرونا در قم؛ شمار فوتی ها به 20 نفر رسید