مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اسفند 1398 ساعت 12:552020-02-28سياسي

ضرورت راه اندازی فوری بیمارستان های تالش و لنگرود/نیاز گیلان به تأمین کادر درمانی


استاندار گیلان در ارتباط ویدئوکنفرانس با معاون اول رییس جمهوری و وزیر بهداشت خواستار راه اندازی فوری بیمارستان های تالش و لنگرود شد.

-    به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، ارسلان زارع ظهر امروز در ارتباط ویدئوکنفرانس با معاون اول رییس جمهوری و وزیر بهداشت در دانشگاه علوم پزشکی گیلان با قدردانی از تلاش های کادر درمانی و پزشکان استان و همکاری خوب مردم اظهار کرد: از 14 بهمن ماه که نخستین جلسه با عنوان ستاد پیشگیری و مدیریت بحران برگزار شد؛ بر اساس شرح وظایف و با محوریت دانشگاه علوم پزشکی، تقسیم کار برای همه دستگاه های اجرایی صورت گرفت و نیز کارگروه هایی که لازم بود شکل گرفت.

وی با بیان اینکه استان گیلان به جهت زیرساخت های درمان متأسفانه از میانگین کشوری کمتر، به طوری که در وضعیت معمول هم بیشتر تخت های بیمارستان ها اشغال است کوشش شد تا میزان آمادگی ها  افزایش یابد، گفت: در هفته گذشته باگذشت هرروز، هماهنگی ها و میزان آمادگی در دانشگاه علوم پزشکی، مراکز درمانی و بیمارستانی بیشتر شد اما از طرفی روند مراجعه کنندگان به مراکز درمانی نیز به سرعت، افزایشی بوده است.

 استاندار گیلان با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی گیلان لازم است تا برای هفته آینده که ممکن است تعداد مراجعه کنندگان بیشتر از این هفته باشد کاملاً آماده باشد، تصریح ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت راه اندازی فوری بیمارستان های تالش و لنگرود/نیاز گیلان به تأمین کادر درمانی

ضرورت راه اندازی فوری بیمارستان های تالش و لنگرود/نیاز گیلان به تأمین کادر درمانی