مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اسفند 1398 ساعت 12:452020-02-28سياسي

مرحله اول گند زدایی و ضدعفونی کردن اماکن عمومی شهر یاسوج آغاز شد


مرحله اول عملیات گندزدایی و ضدعفونی کردن اماکن عمومی از جمله پارک ها، سرویس های بهداشتی، آرامستان ها، وسایل نقلیه و خودروهای عمومی برای مقابله با ویروس کرونا آغاز شد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد شهردار یاسوج گفت: مرحله اول عملیات گندزدایی و ضدعفونی کردن اماکن عمومی از جمله پارک ها، سرویس های بهداشتی، آرامستان ها، وسایل نقلیه و خودروهای عمومی برای مقابله با ویروس کرونا آغاز شد.

“نستهن مقدم” در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، افزود: طبق جلسات اضطراری که با ریاست استاندار تشکیل شد واز دیروز هشتم اسفند و امروز نهم اسفند جلسات تخصصی تر در شهرداری داشتیم و طی تصمیمات گرفته شده با حضور تیم های کارشناسی، مرحله اول عملیات گندزدایی و ضدعفونی کردن اماکن عمومی از جمله پارکها، سرویسهای بهداشتی، آرامستانها، وسایل نقلیه و خودروهای عمومی برای مقابله با ویروس کرونا آغاز شد.

وی تصریح کرد: این علمیات گسترده تر از امروز 9 اسفند شروع می شود و از فردا 10 اسفند ماشینهای آتش نشانی ما با هماهنگی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج که مواد ضدعفونی تحویل داده اند اماکن عمومی دیگر که احساس می شود تردد بیشتر است و احتمال انتقال بیماری وجود دارد را به شکل گسترده اما گام به گام انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرحله اول گند زدایی و ضدعفونی کردن اماکن عمومی شهر یاسوج آغاز شد

مرحله اول گند زدایی و ضدعفونی کردن اماکن عمومی شهر یاسوج آغاز شد