مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اسفند 1398 ساعت 11:552020-02-28بين الملل

نامزدهای دموکرات ریاست جمهوری آمریکا کنفرانس آیپک را تحریم کردند


امی کلوبوچار و پیت بوتجج نیز به جمع دیگر نامزدهای ریاست جمهوری حزب دموکرات در تحریم کنفرانس سالانه لابی اسراییلی آیپک (کمیته روابط عمومی آمریکا و اسراییل) که تا چند روز دیگر قرار است برگزار شود پیوستند.

- "امی کلوبوچار" و "پیت بوتجج" نیز به جمع دیگر نامزدهای ریاست جمهوری حزب دموکرات در تحریم کنفرانس سالانه لابی اسراییلی "آیپک" (کمیته روابط عمومی آمریکا و اسراییل) که تا چند روز دیگر قرار است برگزار شود پیوستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از الجزیره، پیشتر برنی سندرز و الیزابت وارن، دو نامزد ریاست جمهوری دیگر حزب دموکرات آمریکا نیز گفته بودند که در کنفرانس امسال لابی آیپک در شهر واشنگتن دی سی شرکت نمی کنند.

مقام های کارزار انتخاباتی بوتجج، و کلوبوچار گفتند، کنفرانس مذکور که معمولا طیفی از چهره های سیاسی هر دو حزب اصلی دموکرات و جمهوری خواه آمریکا در آن شرکت دارند را تحریم خواهند کرد.

کنفرانس آیپک امسال با زمان برگزاری مرحله ای مهم از انتخابات درون حزبی برای تعیین نامزدهای ریاست جمهوری دو حزب اصلی در آمریکا موسوم به سه شنبه بزرگ تلاقی پیدا کرده است.

سه شنبهٔ بزرگ در آمریکا به سه شنبه ای در ماهِ فوریه یا مارسِ سالی که انتخابات ریاست جمهوری در آن برگزار خواهد شد، گفته می شود که در آن انتخابات مقدماتی ریاست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامزدهای دموکرات ریاست جمهوری آمریکا کنفرانس آیپک را تحریم کردند

نامزدهای دموکرات ریاست جمهوری آمریکا کنفرانس آیپک را تحریم کردند