مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اسفند 1398 ساعت 11:052020-02-28اقتصادي

خسارت 1000 میلیارد تومانی سیل به راه های لرستان


معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از خسارت 1000 میلیارد تومانی سیل به راه های لرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس از خرم آباد، خداداد مقبلی در گفت وگو با رسانه ها با اشاره به این که ماشین آلات راهداری 6 استان برای بازگشایی راه ها در حال انتقال به لرستان هستند، در خصوص آخرین وضعیت خسارت های سیل به جاده های استان بیان کرد: طی چند روز اخیر شاهد بارش شدید و مستمر باران در استان بودیم که به دلیل میزان بارش، طغیان سیلاب در رودخانه ها را به دنبال داشت.

وی افزود: با توجه به هشدارهای قبلی سازمان هواشناسی در این خصوص، اقدامات پیشگیرانه در شبکه راه های لرستان توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای این استان انجام شد و بر این اساس، 40 اکیپ راهداری با 400 نفر نیروی راهدار و 288 دستگاه انواع ماشین آلات راهداری در جاده ها مستقر شدند.

مقبلی خاطرنشان کرد: حجم زیاد بارش و سیلاب در چند روز گذشته موجب وارد شدن خسارات زیادی به شبکه راه های استان شد به طوری که راه ارتباطی 375 روستا مسدود و پل های زیادی در مسیرها آسیب دیدند.

  معاون برنامه ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای افزود: خوشبختانه در بسیاری از این نقاط با اقدامات به موقع نیروهای راهداری مصالح ریزشی و رانشی از سطح جاده ها جمع آوری شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت 1000 میلیارد تومانی سیل به راه های لرستان

خسارت 1000 میلیارد تومانی سیل به راه های لرستان