مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اسفند 1398 ساعت 10:052020-02-28اقتصادي

پایان سوء استفاده از قراردادهای کارگران


معاون وزیر کار می گوید با راه اندازی سامانه روابط کار نگرانی ها در خصوص قراردادهای میان کارگران و کارفرمایان از بین می رود و جلوی سوء استفاده از قراردادهای سفید امضای کارگران گرفته می شود.

- معاون وزیر کار می گوید با راه اندازی سامانه روابط کار نگرانی ها در خصوص قراردادهای میان کارگران و کارفرمایان از بین می رود و جلوی سوء استفاده از قراردادهای سفید امضای کارگران گرفته می شود.

حاتم شاکرمی در گفت وگو با ایسنا، درباره تکمیل سامانه جامع روابط کار برای ارائه خدمت به متقاضیان، اظهار کرد: در مجموع 49 زیرسامانه بر اساس نیازها و اولویت های ادارات کل حوزه روابط کار در دست طراحی و تولید است تا به مردم خدمات ارائه دهد.

در تاریخ 22 بهمن، 22 زیر سامانه را در سراسر کشور اجرایی کردیم که در این بخش کارگران و کارفرمایان می توانند با مراجعه به این سامانه خدمات لازم را به صورت غیرحضوری دریافت کنند.

وی افزود: از نیمه اول سال 1399 هم قادر خواهیم بود همه زیرسامانه هایمان را عملیاتی کنیم، البته این بازه زمانی به این دلیل است که فرآیند تست زیرسامانه ها تا اندازه ای زمانبر خواهد بود چون خود این سامانه به یک بانک اطلاعاتی بسیار بزرگ تبدیل خواهد شد تا در آینده در تصمیم گیری ها به ما کمک کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان سوء استفاده از قراردادهای کارگران

پایان سوء استفاده از قراردادهای کارگران