مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اسفند 1398 ساعت 09:252020-02-28پزشكي

راه اندازی آزمایشگاه تخصصی تشخیص کرونا در کرج


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، حسن  اینانلو با اعلام خبر راه اندازی آزمایشگاه تخصصی تشخیص کرونا در البرز اظهار داشت: با توجه به اینکه علایم بیماری ویروس کرونا بسیار شبیه بیماری های دیگر به خصوص سرماخوردگی و آنفلوانزاست، تشخیص دقیق این بیماری فقط با تست اختصاصی امکانپذیر است.

وی اظهار داشت: خوشبختانه ما موفق به راه اندازی این آزمایش تشخیصی در استان شده ایم که برای بیماران بستری مشکوک به کرونا و تنها با نظر متخصصان عفونی مستقر در مراکز درمانی قابل انجام است.

  معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: پیش از این، آزمایشگاه تشخیص افراد مشکوک به کرونا استان البرز در آزمایشگاه پاستور تهران انجام می شد و این مسئله، فرصت تشخیص و انجام اقدامات درمانی را کاهش می داد.

اینانلو از مردم خواست به آمارها و شایعات نادرست توجه نکنند و بدانند که تنها مرجع درست اخبار و اطلاعات در استان، معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی البرز به مردم توصیه کرد که  بهداشت فردی را رعایت کرده، در منزل بمانند و از رفت و آمد و سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

گفتنی است، تاکنون تعدادی از مبتلایان به کرونا از بیمارستان مرخص شده و طبق آمار 2 نفر بالای 69 سال در استان البرز جان  خود را از دست دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی آزمایشگاه تخصصی تشخیص کرونا در کرج

راه اندازی آزمایشگاه تخصصی تشخیص کرونا در کرج