مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اسفند 1398 ساعت 07:452020-02-28پزشكي

توصیه های تغذیه ای، شاه کلید مقابله با کرونا


همه می دانیم که پیشگیری بر درمان اولویت و برتری دارد و این روزها که بیماری ویروسی کرونا در صدر اخبار قرار گرفته و موجی از نگرانی های کوچک و بزرگ ایجاد کرده است؛ اهمیت این موضوع دوچندان می شود.

علاوه بر رعایت نکات بهداشتی که هر روز از سوی تریبون های رسمی اعلام می شود با در پیش گرفتن سبک زندگی سالم که در برگیرنده خواب کافی و تغذیه سالم است می توان در برابر این ویروس آزاردهنده، ایستادگی کرد و با تقویت سیستم ایمنی بدن از ابتلا به آن کاست.

نوشیدن آب و مایعات، مکمل ها و ویتامین ها، مصرف سوپ و حتی آش های محلی که حاوی حبوبات و پروبیوتیک است علاوه براینکه می تواند مواد سمی را از بدن خارج کند با تقویت سیستم ایمنی بدن، در کاهش ابتلا به بیماری همچون کرونا می تواند موثر واقع شود.

استفاده از ویتامین های ای و دی و ریزمغذی های روی و سلنیوم در افزایش و تقویت سیستم ایمنی بدن در برابر بیماری ها از جمله ویروس جدید کرونا بسیار موثر است.

مصرف غذای پرچرب را حذف کنید از همین رو دکتر مسعود نصیری، متخصص علوم تغذیه و مسوول مرکز رشد دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه رازی کرمانشاه به ایرنا گفت: یک عامل ژنتیکی که به آن آر.

ان.

ای گفته می شود در این ویروس است و تشخیص آن توسط کیت های سازمان بهداشت جهانی و یا دستگاه پی.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه های تغذیه ای، شاه کلید مقابله با کرونا

توصیه های تغذیه ای، شاه کلید مقابله با کرونا