مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اسفند 1398 ساعت 06:252020-02-28پزشكي

از ابتلا 7نفر به کرونا در مازندران تا تلاش برای مهار


در حالیکه آمار مبتلایان به ویروس کرونا در کشور به 245 نفر رسیده ، در مازندران 7 نفر به این ویروس مبتلا شدند، از این رو لازم است به اقدامات پیشگیرانه در مازندران اشاره شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، بحث شیوع ویروس کرونا طی ماه اخیر مطرح شد که مردم در فضای مجازی با مسائلی که کشور چین در ارتباط با این بیماری مواجه شد و توصیه هایی برای پیشگیری از ابتلا به این بیماری مطرح شد.

استان مازندران نیز باتوجه به گردشگرپذیر بودن از این ویروس دور نماند و نخستین مورد ابتلا به این بیماری یکم اسفند ماه امسال بود که رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل شناسایی 2 مورد مشکوک به ویروس کرونا در بابل خبر داد و گفت: یک مرد و یک زن با علائم این بیماری بستری شدند.

   سید فرزاد جلالی افزود:  این دو بیمار نیز چون برای مدتی در خارج از استان بودند، با علائم این بیماری شناسایی شدند که برای روند تکمیلی تشخیص و درمان بستری هستند و این بیماری در سطح شهرستان فراگیر نشده است.

سوم اسفند ماه امسال  6 فرد مشکوک به کرونا ویروس در شهرستان بابل شناسایی شدند و همچنین نتیجه آزمایشات موارد مشکوک به کرونا ویروس در بابل هنوز تایید نهایی نشده است.

  چهارم اسفند ماه امسال  به عنوان بیمارستان های منتخب جهت درمان بیماران مشکوک، محتمل و قطعی کرونا ویروس انتخاب شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از ابتلا 7نفر به کرونا در مازندران تا تلاش برای مهار

از ابتلا 7نفر به کرونا در مازندران تا تلاش برای مهار